انواع لیوان تبلیغاتی

انواع لیوان تبلیغاتی ، در مدلها و اندازه ای مختلف در دنیای تبلیغات مدرن وجود دارد. در دنیای کنونی با توجه به رقابتی که میان شرکت ها و محصولات مختلف وجود دارد، آگاه کردن مردم از وجود یک برند خاص کمی دشوار است.

به همین دلیل عمل تبلیغ یک محصول که میان مشتریان و فروشندگان انجام می گیرد، می تواند نقش بسزایی در آگاه کردن برند داشته باشد.


نقش تبلیغات محصول


اثرگذاری یک تبلیغ بر ذهن مشتری آنقدر زیاد بوده که جهت رفع نیاز خود به آن کالا و محصول وفادار می ماند. یک تبلیغ خوب و مفید، نیاز به برنامه ریزی صحیح دارد. هر تبلیغی شامل مراحل و اجزایی می باشد که در ادامه بیان می شود. استراتژی تبلیغ شامل برنامه ریزی در بودجه تبلیغ، پیام ها، تقسیم بندی مشتریان بر اساس نوع محصول و بررسی رسانه های تبلیغاتی می باشد. در نظر گرفتن بهترین رسانه جهت تبلیغ از موضوعات مهم دیگر می باشد. استفاده از ایده های جدید و مفید جهت تبلیغ می تواند به فروش محصول کمک زیادی نماید. مدیریت و اجرای تبلیغ نیز از مراحل مهم فرآیند تبلیغات می باشد.


هدیه لیوان تبلیغاتی


یکی از مواردی که ممکن است کمتر مورد توجه قرار گیرد، تبلیغ از طریق دادن شیء و هدیه ای به مشتریان است. معمولاً افراد تمایل دارند از میان مشاهده تبلیغ و گرفتن کادو، کادو را انتخاب نمایند. از هدایایی که می توان به عنوان تبلیغ به مشتریان ارائه نمود، لیوان است. لیوان دارای کاربرد زیادی است که در مکان و زمان های مختلفی برای افراد، مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ نام محصول و یا عکس بصورت پرینت رنگی روی لیوان، می تواند گزینه ای مناسب جهت تبلیغات کالا بر روی لیوان باشد. مخاطبین این نوع تبلیغات بسیار بالا بوده و هدیه دادن لیوان یکی از بهترین روش های تبلیغ میان جامعه و مشتریان می باشد. لیوان ها از لحاظ ویژگی و جنس به انواع سرامیکی، حرارتی، ماگ، چینی، فلزی، پی وی سی و پلاستیکی تقسیم بندی می شوند. بر اساس نوع چاپ بر روی لیوان، دو نوع لیوان سابلیمیشن و سرامیکی معمولی و پی وی سی در فرآیند تبلیغات موجود می باشد.


نتیجه گیری:
با توجه به نقش مهم و تأثیر گذار تبلیغات در معرفی و فروش کالا و محصولات، ارائه لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه ای به افراد در اقشار مختلف، افزایش فروش کالا و معرفی خدمات را به دنبال خواهد داشت.