لیوان تبلیغاتی

یکی از ابزارها و وسایل ضروری جهت آشامیدن و رفع نیاز تشنگی برای انسان ها، لیوان می باشد.

 لیوان وسیله ای است که بسیاری از مردم تمایل دارند که به صورت شخصی دارای آن باشند و فرد دیگری از لیوان آنها استفاده نکند.


اهمیت لیوان در تبلیغات


حس خاصی که میان انسان و این شیء وجود دارد باعث شخصی شدن این وسیله برای انسان می شود. از انواع لیوان می توان به نشکن، کریستال، شیشه ای، چینی، فلزی، پلاستیکی، کاغذی و موارد دیگر اشاره نمود. معمولاً در بسیاری از مراسم ها، انسان ها جهت ابراز علاقه و محبت به یکدیگر، لیوان را به عنوان هدیه در نظر می گیرند. از خصوصیات لیوان این است که در محل کار، منزل، ماشین، سفر و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر انسان ها تمایل دارند در بهترین لحظات خود از نوشیدنی سرد و گرم در لیوان خود استفاده و لذت ببرند.


اهمیت تبلیغ محصول


یکی از راه های جدید جهت ارائه و نمایش محصولات تبلیغاتی، نمایش کالا و عنوان و برند آن بر روی لیوان می باشد. تبلیغات از راه های مخلتفی انجام می گیرد. از جمله نمایش تصویری، متنی، رسانه ای و بیانی. در صورتی که علاوه بر تبلیغ یک محصول، هدیه ای به عنوان تبلیغ به اشخاص داده شود، طرفداران زیادی نسبت به کالای مورد نظر پیدا خواهد شد. در نمایشگاه ها و همایش ها، با توجه به حضور مخاطبین زیاد در محل، تبلیغ یک محصول حائز اهمیت می باشد. ماندگاری یک برند و محصول در ذهن مشتری، یکی از مزیت های تبلیغ است که لازم است موجب افزایش لذت مشتری نیز شود.


نتیجه گیری:
هدیه دادن یک لیوان به عنوان تبلیغات، یکی از موثر ترین روشهای تبلیغاتی در همایش ها می باشد. در این روش، علاوه بر اینکه مشتریان نوشیدنی خنک یا گرم می نوشند، دارای لیوانی زیبا شده که در آینده استفاده خواهند نمود. نمایش برند و نام محصول بر روی لیوان، می تواند فرصتی عالی جهت تبلیغ کالا باشد.