استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش دوم)

استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش دوم)، در این مقاله به بررسی ادامه روش ها و استراتژی های بازاریابی خدمات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش دوم)

استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش اول)

استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش اول)، زمانی که شرکت‌ها به استراتژی‌های بازاریابی فکر می‌کنند، معمولا نام و تکنیک‌های خاص و ثابتی را در نظر می‌گیرند. این روش‌ها و تکنیک‌ها تا زمانی که بازاریابی وجود داشته باشد، مورد بحث و مد نظر قرار خواهند گرفت. اما استراتژی‌های بازاریابی خدمات در طول سال‌ها، به خصوص پس از رسیدن بازاریابی دیجیتال، تکامل بیشتری یافته و رفتار خریداران خدمات نیز تغییر کرده ‌است. مشتری‌ها به احتمال زیاد ابتدا به دنبال خدمات‌دهنده‌ها در اینترنت جستجو می‌کنند و سپس نظرات مشتری‌های دیگر را برای ارزیابی خدمات‌دهنده می‌خوانند. در واقع این موضوع دامنه استراتژی‌های بازاریابی خدمات زیاد می‌کند. امروزه رقابتی ماندن، به معنای گرفتن بهترین مزیت از انواع استراتژی‌ها است. اما از بین تمام روش‌های بازاریابی خدمات موجود بیایید نگاهی به چند استراتژی کاملا اساسی بیندازیم که کمک می‌کنند یک کسب و کار خدماتی در رقابت شانس موفقیت بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب: استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش اول)

آشنایی با بازاریابی خدمات و قدمت و تاریخچه آن

آشنایی با بازاریابی خدمات و قدمت و تاریخچه آن، در قرون اخیر و با افزایش گوناگونی کارها و تخصصی‌تر شدن آن‌ها، انجام خدمات و به دنبال آن بازاریابی خدمات به موضوعی جدی تبدیل شده است. این در حالی است که در گذشته اصلی‌ترین موضوع برای انجام معاملات بین انسان‌ها خرید و فروش محصولات بود. در حال حاضر استفاده از خدمات کسب‌وکارها به قدری با زندگی ما ترکیب شده است که نبودن شرکت‌ها و متخصص‌های خدماتی دیگر قابل تصور نیست. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب مروری بر تاریخچه‌ بازاریابی خدمات خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب: آشنایی با بازاریابی خدمات و قدمت و تاریخچه آن

ویژگی ها و انواع خدمات

ویژگی ها و انواع خدمات، بر اساس تعاریفی که در دهه‌های اخیر و در پژوهشکده‌های اقتصادی به عنوان ویژگی‌های خدمت گفته شده است، می‌توان چهار ویژگی منحصر به فرد برای خدمات عنوان کرد. در این مطلب به معرفی و بررسی این 4 ویژگی خواهیم پرداخت. در ادامه نیز به معرفی انواع خدمات می پردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: ویژگی ها و انواع خدمات

آشنایی با روش "روابط عمومی دیجیتال"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی

آشنایی با روش "روابط عمومی دیجیتال"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی، روابط عمومی دیجیتال و وبلاگ نویسی مهمان از جهات متعددی با یکدیگر همپوشانی دارند، اما در شرایطی که وبلاگ نویسی بیشتر روی دریافت بک لینک تمرکز می‌کند، روابط عمومی دیجیتال از دو جهت متفاوت است که در این مقاله ما قصد داریم به آنها بپردازیم. همچنین در ادامه به بررسی روش "روابط عمومی دیجیتال" و مراحلی که برای استفاده از آن باید انجام دهید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: آشنایی با روش "روابط عمومی دیجیتال"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی