
شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟، شاخص های عملکردی سایت و وبلاگ موارد متعددی است که می توان به تعداد بازدیدکننده ها، منبع ترافیک، تعداد پست ها و ... اشاره کرد. در این مقاله ما قصد داریم شما را با KPIهای سایت و ویلاگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

سنجه های بازاریابی محتوایی (KPI محتوا) چیست و چه ویژگی هایی دارد، سنجه های بازاریابی محتوا یا KPI محتوا به شما نشان میدهند که محتوای شما چقدر خوب تولید و توزیع شده است و تا چه حد مشکلات مخاطبان شما را حل کرده است. در این پست با اهمیت شاخص عملکردی بازاریابی محتوا، انواع KPI محتوا و ابزارهای سنجش آن آشنا میشوید. برای این که بدانید تا چه حد در برنامه بازاریابی موفق بودهاید و چقدر به اهداف خود رسیدهاید، نیاز به شاخصی دارید که میزان موفقیت شما را اندازهگیری کند. KPI یا شاخص کلیدی عملکردی، دادههایی کمّی هستند که به کمک آنها میتوانید عملکردتان را با اهداف مقایسه کنید.

برای طراحی تقویم محتوا از چه قالب هایی می توان استفاده کرد؟، طراحی یک تقویم محتوایی در درجه اول به خلاقیت شما و رعایت المانهای آن برمیگردد. با این حال دو روش پرطرفدار برای قالببندی آن وجود دارد که هریک را به اختصار معرفی خواهیم کرد.

نمونه لیوان تبلیغاتی ، یکی از وسایل ضروری که در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد و برای مخاطب شما جنبه شخصی دارد چاپ لوگو و یا تبلیغات خود بر روی لیوان های تبلیغاتی می باشد.

لیوان تبلیغاتی شیشه ای ، یکی از قدیمی ترین محصولات جهت تبلیغات می باشد اما به دلیل اینکه لیوان های تبلیغاتی از تنوع بالایی برخوردار هستند یکی از پرفروش ترین هدیه های تبلیغاتی محسوب می شوند.

قیمت لیوان تبلیغاتی ، با توجه به انواع مختلف لیوان های تبلیغاتی و توجه به جنس و مدل و رنگ و اندازه هر یک از لیوان ها، متفاوت می باشد. هر چقدر که جنس لیوان تبلیغاتی دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.