لیوان تبلیغاتی حرارتی ، یکی از انواع لیوانهای تبلیغاتی میباشد که به دلیل ویژگی خاصی که دارد، طرفداران زیادی را در زمینه تبلیغ به خود جلب کرده است.
در حال حاضر با گسترش روش های تبلیغاتی و تنوع در بخش های تبلیغ برند و لوگو شرکت، استفاده از ایده های جذاب و کاربردی میتواند به معرفی و فروش محصولات در مدت زمان کوتاهی، کمک زیادی نماید.
ویژگی لیوان حرارتی
یکی از روش های تبلیغاتی استفاده از لیوان می باشد. با چاپ آرم یا لوگو کمپانی یا کالای مورد نظر بر روی لیوان، می توان هدیه ای زیبا و کاربردی به افراد مورد نظر ارائه نمود. لیوان ها در بخش هدایا به صورت تبلیغاتی، دارای انواع جنس و رنگ و مدل می باشند. از جمله انواع جنس لیوان سرامیکی، شیشه ای، نشکن، تاشو، حرارتی، کاغذی و پلاستیکی می باشد. از میان تمام هدایای تبلیغاتی در بخش لیوان، لیوان های حرارتی گزینه ای جذاب جهت نمایش تصویر یا متن دلخواه می باشد. مزیت لیوان های حرارتی در مخفی بودن متن یا تصویر در حالت عادی است. پس از اینکه نوشیدنی داغ مانند آب یا قهوه در درون لیوان ریخته می شود، رنگ بیرونی لیوان تغییر کرده و تصویر یا متن چاپ شده بر روی لیوان ظاهر می شود. جذابیت خاصی که در این نوع لیوان ها وجود دارد، می تواند نظر بسیاری از مخاطبین و کاربران را به خود جلب نماید.
کاربرد لیوان تبلیغاتی حرارتی
علاوه بر جذابیتی که در این هدیه تبلیغاتی نهفته است، کاربرد لیوان در زندگی روزمره بسیار مهم میباشد. لیوان یکی از وسایل شخصی بوده که ابزاری جهت رفع تشنگی هر انسانی می باشد. تمام خصوصیات و امتیازات لیوان حرارتی موجب میشود تبلیغاتی که بر روی آن درج شده و پس از ریختن مایع داغ نمایان میشود، بیشتر از هر روشی دیده شده و به یاد سپرده شود. لحظاتی که برای انسان دارای جذابیت است از مواردی است که در اذهان میماند. در صورتی که تبلیغ یک برند یا کالا را با این لحظات طلایی تلفیق کنیم، روشی جذاب جهت جلب نظر مشتری و مخاطب خرید کالا یافته ایم.
نتیجه گیری:
لیوان تبلیغاتی که به صورت حرارتی به عنوان هدیه ارائه میشود، دارای ویژگیهای خاصی میباشد که مخاطبین تبلیغ را به تصویر یا متن روی لیوان جذب میکند. لیوان حرارتی با ریخته شدن مایع داغ داخل لیوان، آرم، لوگو و تصاویر چاپ شده را نمایش میدهد.