
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 606
بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟، بازاریابی محتوایی(content marketing) برای موفقیت تمام کسب و کارها امری ضروریست. اما متاسفانه بسیاری بازاریابی محتوا را کاری ساده و حتی غیرمهم میپندارند . برخی مدیران کسب و کارها حتی نمیدانند بازاریابی محتوا چیست. اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای مفید و جذاب بخصوص در سایتهای خود داشته باشند. شما که در این صفحه هستید ممکن است از بازایابی محتوا اطلاعات کلی داشته باشید و به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. یا ممکن است قصد به راه انداختن کسب و کار خود را دارید و میخواهید قدمهای خود را درست و محکم بردارید. در هر صورت پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید زیرا تمامی سعیمان را کردهایم اطلاعات کامل را به زبان ساده در اختیارتان قرار دهیم.
مطالعه بیشتر: بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1346
آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی، رسیدن به سنجه های بازاریابی محتوا کار آسانی نیست؛ بلکه نیاز به تلاش و برنامهریزی دقیق شما دارد. از برنامه زمانی غافل نشوید و سعی کنید هنگام انجام آن، نیمنگاهی به رقیبانتان هم داشته باشید. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید شاخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایملی است. با ما همراه باشید تا شما را با شاخص های عملکردی (KPI)های شبکه های اجتماعی و ایمیلی آشنا کنیم.
مطالعه بیشتر: آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 611
شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟، شاخص های عملکردی سایت و وبلاگ موارد متعددی است که می توان به تعداد بازدیدکننده ها، منبع ترافیک، تعداد پست ها و ... اشاره کرد. در این مقاله ما قصد داریم شما را با KPIهای سایت و ویلاگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1127
سنجه های بازاریابی محتوایی (KPI محتوا) چیست و چه ویژگی هایی دارد، سنجه های بازاریابی محتوا یا KPI محتوا به شما نشان میدهند که محتوای شما چقدر خوب تولید و توزیع شده است و تا چه حد مشکلات مخاطبان شما را حل کرده است. در این پست با اهمیت شاخص عملکردی بازاریابی محتوا، انواع KPI محتوا و ابزارهای سنجش آن آشنا میشوید. برای این که بدانید تا چه حد در برنامه بازاریابی موفق بودهاید و چقدر به اهداف خود رسیدهاید، نیاز به شاخصی دارید که میزان موفقیت شما را اندازهگیری کند. KPI یا شاخص کلیدی عملکردی، دادههایی کمّی هستند که به کمک آنها میتوانید عملکردتان را با اهداف مقایسه کنید.
مطالعه بیشتر: سنجه های بازاریابی محتوایی (KPI محتوا) چیست و چه ویژگی هایی دارد

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1074
برای طراحی تقویم محتوا از چه قالب هایی می توان استفاده کرد؟، طراحی یک تقویم محتوایی در درجه اول به خلاقیت شما و رعایت المانهای آن برمیگردد. با این حال دو روش پرطرفدار برای قالببندی آن وجود دارد که هریک را به اختصار معرفی خواهیم کرد.
مطالعه بیشتر: برای طراحی تقویم محتوا از چه قالب هایی می توان استفاده کرد؟