
آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ، در پرفورمنس مارکتینگ میتوانید از چند مدل روش پرداختی استفاده کنید. توجه کنید که نوع روش پرداخت را باید با توجه به مواردی از جمله بودجهای که دارید و منتشرکنندهای که تبلیغ را به او میسپارید انتخاب کنید. در ادامه ۵ روش پرداختی در بازاریابی عملکردی را معرفی میکنیم. همچنین در ادامه مقاله به بررسی چالش هایی که در این روش وجود دارد خواهیم پرداخت.

بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟، بازاریابی محتوایی(content marketing) برای موفقیت تمام کسب و کارها امری ضروریست. اما متاسفانه بسیاری بازاریابی محتوا را کاری ساده و حتی غیرمهم میپندارند . برخی مدیران کسب و کارها حتی نمیدانند بازاریابی محتوا چیست. اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای مفید و جذاب بخصوص در سایتهای خود داشته باشند. شما که در این صفحه هستید ممکن است از بازایابی محتوا اطلاعات کلی داشته باشید و به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. یا ممکن است قصد به راه انداختن کسب و کار خود را دارید و میخواهید قدمهای خود را درست و محکم بردارید. در هر صورت پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید زیرا تمامی سعیمان را کردهایم اطلاعات کامل را به زبان ساده در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی، رسیدن به سنجه های بازاریابی محتوا کار آسانی نیست؛ بلکه نیاز به تلاش و برنامهریزی دقیق شما دارد. از برنامه زمانی غافل نشوید و سعی کنید هنگام انجام آن، نیمنگاهی به رقیبانتان هم داشته باشید. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید شاخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایملی است. با ما همراه باشید تا شما را با شاخص های عملکردی (KPI)های شبکه های اجتماعی و ایمیلی آشنا کنیم.

شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟، شاخص های عملکردی سایت و وبلاگ موارد متعددی است که می توان به تعداد بازدیدکننده ها، منبع ترافیک، تعداد پست ها و ... اشاره کرد. در این مقاله ما قصد داریم شما را با KPIهای سایت و ویلاگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

سنجه های بازاریابی محتوایی (KPI محتوا) چیست و چه ویژگی هایی دارد، سنجه های بازاریابی محتوا یا KPI محتوا به شما نشان میدهند که محتوای شما چقدر خوب تولید و توزیع شده است و تا چه حد مشکلات مخاطبان شما را حل کرده است. در این پست با اهمیت شاخص عملکردی بازاریابی محتوا، انواع KPI محتوا و ابزارهای سنجش آن آشنا میشوید. برای این که بدانید تا چه حد در برنامه بازاریابی موفق بودهاید و چقدر به اهداف خود رسیدهاید، نیاز به شاخصی دارید که میزان موفقیت شما را اندازهگیری کند. KPI یا شاخص کلیدی عملکردی، دادههایی کمّی هستند که به کمک آنها میتوانید عملکردتان را با اهداف مقایسه کنید.

برای طراحی تقویم محتوا از چه قالب هایی می توان استفاده کرد؟، طراحی یک تقویم محتوایی در درجه اول به خلاقیت شما و رعایت المانهای آن برمیگردد. با این حال دو روش پرطرفدار برای قالببندی آن وجود دارد که هریک را به اختصار معرفی خواهیم کرد.