norohoda
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟
چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟

چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟

چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟، امروزه که دنیا با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و در واقع بیشتر فعالیت‌ها به شکل آنلاین انجام می‌گیرند، کسب و کارها هم ترکیب جدیدی را به خود گرفته‌اند و بسیاری به کسب درآمد از اینترنت روی آورده‌اند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟ با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با کانال های مناسبی که می توان از آنها در پرفورمنس مارکتینگ استفاده کرد
آشنایی با کانال های مناسبی که می توان از آنها در پرفورمنس مارکتینگ استفاده کرد

آشنایی با کانال های مناسبی که می توان از آنها در پرفورمنس مارکتینگ استفاده کرد

آشنایی با کانال های مناسبی که می توان از آنها در پرفورمنس مارکتینگ استفاده کرد، چگونه باید کانال مناسبی را برای بازاریابی محصول و پرفورمنس مارکتینگ انتخاب کنید؟ به عبارتی، بازاریابی عملکردی را باید از چه راهی توزیع کنید تا نتیجه مطلوبی به دست آورید؟ در ادامه به این سوال‌ها پاسخ خواهیم داد. هدف اصلی در این بخش این است که پرفورمنس مارکتینگ را به نوعی با بازاریابی محتوایی و بازاریابی درونگرا تلفیق کنیم تا با یک تیر دو نشان بدهیم: هم تبلیغ تاثیرگذاری تولید کنیم و هم حس مزاحمت را با این تبلیغ‌ها برای مخاطب به وجود نیاوریم.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ
آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ

آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ

آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ، در پرفورمنس مارکتینگ می‌توانید از چند مدل روش پرداختی استفاده کنید. توجه کنید که نوع روش پرداخت را باید با توجه به مواردی از جمله بودجه‌ای که دارید و منتشرکننده‌ای که تبلیغ را به او می‌سپارید انتخاب کنید. در ادامه ۵ روش پرداختی در بازاریابی عملکردی را معرفی می‌کنیم. همچنین در ادامه مقاله به بررسی چالش هایی که در این روش وجود دارد خواهیم پرداخت.

مطالعه بیشتر …

بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟
بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟

بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟

بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟، بازاریابی محتوایی(content marketing) برای موفقیت تمام کسب و کارها امری ضروریست. اما متاسفانه بسیاری بازاریابی محتوا را کاری ساده و حتی غیرمهم می‌پندارند . برخی مدیران کسب و کارها حتی نمی‌دانند بازاریابی محتوا چیست.  اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای مفید و جذاب بخصوص در سایت‌های خود داشته باشند. شما که در این صفحه هستید ممکن است از بازایابی محتوا اطلاعات کلی داشته باشید و به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. یا ممکن است قصد به راه انداختن کسب و کار خود را دارید و می‌خواهید قدم‌های خود را درست و محکم بردارید. در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید زیرا تمامی سعی‌مان را کرده‌ایم اطلاعات کامل را به زبان ساده در اختیارتان قرار دهیم.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی
آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی

آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی

آشنایی با شخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایمیلی، رسیدن به سنجه های بازاریابی محتوا کار آسانی نیست؛ بلکه نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق شما دارد. از برنامه زمانی غافل نشوید و سعی کنید هنگام انجام آن، نیم‌نگاهی به رقیبانتان هم داشته باشید. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید شاخص های عملکردی شبکه های اجتماعی و ایملی است. با ما همراه باشید تا شما را با شاخص های عملکردی (KPI)های شبکه های اجتماعی و ایمیلی آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟
شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟

شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟

شاخص های عملکردی (KPI) های سایت و وبلاگ چه مواردی هستند؟، شاخص های عملکردی سایت و وبلاگ موارد متعددی است که می توان به تعداد بازدیدکننده ها، منبع ترافیک، تعداد پست ها و ... اشاره کرد. در این مقاله ما قصد داریم شما را با KPIهای سایت و ویلاگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

  1. سنجه های بازاریابی محتوایی (KPI محتوا) چیست و چه ویژگی هایی دارد
  2. برای طراحی تقویم محتوا از چه قالب هایی می توان استفاده کرد؟
  3. نمونه لیوان تبلیغاتی
  4. لیوان تبلیغاتی شیشه ای
  5. قیمت لیوان تبلیغاتی

صفحه3 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ریپورتاژ آگهی
مشاور سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ

تازه ها

  • هزینه های قابل قبول مالیاتی چیست؟
  • روش شناسایی درآمد پیمانکاری
  • حسابرسی تامین اجتماعی
  • تعریف مفاصا حساب
  • پایه سنوات چیست؟
  • استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش دوم)
  • استراتژی‌های بازاریابی خدمات (بخش اول)
  • ویژگی ها و انواع خدمات
  • آشنایی با بازاریابی خدمات و قدمت و تاریخچه آن
  • آشنایی با روش "روابط عمومی دیجیتال"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی

همکاران ما

هدایا تبلیغاتی

 کمپ ترک اعتیاد در تهران

سئو سایت

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت